Aplec del Pas, Parc de la Ciutadella, febrer 2015

Les Escoles i els Instituts de la Xarxa 0-18 dels Barris de St. Pere, Sta. Caterina, la Ribera i el Gòtic de Barcelona, el dimarts 24 de febrer de 2015, vam celebrar la novena edició de l’Aplec del pas, aquest acte tenir lloc en el Parc de la Ciutadella i en el Parlament de Catalunya.

L’Aplec del pas s’ha consolidat com l’acte més simbòlic, evident i significatiu de la projecció del treball cooperatiu i en xarxa que estem realitzant els centres públics de la zona.

Tanmateix, els/les protagonistes d’aquesta trobada són, per una banda, l’alumnat de 6è de primària de les Escoles Baixeras, Cervantes, Parc de la Ciutadella i Pere Vila i, per una altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO dels Instituts Pau Claris i Verdaguer, tots ells/es s’han trobat per gaudir d’unes hores de convivència i de relació amb l’objectiu de participar en un projecte educatiu comú i d’enfortir el sentiment de vinculació, de pertinença i de continuïtat.

El tema central de treball de l’Aplec que hem escollit aquest any és “La Llum”, atès que l’any 2015 ha estat proclamat per l’ONU com a l’Any Internacional de la Llum.

Any internacional de la Llum                                                               Galeria de imatges