VII Aplec del pas petit

La Xarxa de Coordinació 0-18 dels barris de Sant Pere, Santa Caterina, La Ribera i Gòtic de Barcelona, el dimecres 27 de maig de 2015, a la sala gran del Museu Marítim, celebràrem la setena edició de l’Aplec del pas petit.

L’Aplec del pas petit ési un símbol més del treball cooperatiu, i en xarxa, que des de fa anys estem realitzant els centres públics de la zona amb la col·laboració i suport de la inspecció d’educació, dels Serveis educatius i del Districte de Ciutat Vella.

Els/les protagonistes d’aquesta trobada són, per una banda, els infants de L2 de les escoles bressol municipals Carabassa, Portal Nou i Puigmal i, per una altra banda, els infants de P3 de les escoles d’educació infantil i primària Àngel Baixeras, Cervantes, Parc de la Ciutadella i Pere Vila. Tanmateix, encara que en segon terme, cal fer esment de la col·laboració i ajuda que fa, durant la trobada, l’alumnat de secundària dels instituts Pau Claris i Verdaguer.

Tots ells/es es troben per gaudir d’unes hores de convivència i de relació, amb l’objectiu d’enfortir el sentiment de vinculació i de pertinença a un tronc educatiu únic de zona, que engloba tota l’educació compresa entre el 0 i els 18 anys.

Més fotografies