Els alumnes de Projectes de 3r d’ESO van realitzar la visita al Museu Marítim. Mentre un grup visitava l’exposició temporal sobre l’evolució de les drassanes de Barcelona, tant a nivell d’edifici com de les tasques que s’hi realitzaven, la influència a nivell comercial i social sobre la Mediterrània i una rèplica de les galeres que s’hi construïen.

En una segona part de la visita, els alumnes van realitzar un taller sobre la mesura de la Terra, i les causes i conseqüències del descobriment d’Amèrica. En petits grups van preparar i explicar diversos aspectes sobre l’època: tipus de mapes i portolans, tipus de vaixells, mètodes de mesura a la mar, nous productes comercials, etc.
Una visita molt interessant i aprofitada, malgrat que el temps i la pluja no van acompanyar.