Al llarg del 1er trimestre un grupet de 10 alumnes de 1er d’ESO de l’Ins Pau Claris s’han encarregat d’agafar les regnes de l’hort: l’han netejat després de tot l’estiu, han instal·lat un nou sistema de reg, han sembrat diferents verdures d’hivern, plantat herbes aromàtiques, adobat… i sempre acompanyats del Miquel, un gran jardiner on al seu costat han après un munt de coses!

A continuació, un fragment del diari de l’hort de la Zaira, una de les alumnes de 1er ESO:

image04

Aquesta és una de les nostres primeres classes, el Miquel (professor) ens va explicar com havíem de treure les males herbes.

image01

Aquesta classe el Miquel ens va ensenyar que el reg estava danyat i que nosaltres havíem de fer-ne un de nou.

image00

En aquesta classe ja havíem tret totes les males herbes i les plantes que hi havia de l’any passat i també amb el reg nou instal·lat.

image03

En aquesta classe ja vam començar a sembrar i plantar, la qual cosa va ser molt divertit.

image02

I aquí un “plànol” de l’hort perquè veieu el que hem plantat i el que sortirà!!