Proposta educativa

[et_pb_column type=”4_4″]
[et_pb_text admin_label=”Text”]

Proposta Educativa d’Arts Musicals. Escola Pere Vila i Institut Pau Claris

Col.laboració de l’Associació Cultural i Social de l’Escola de Músics i l’Escola de Música JPC

La proposta educativa d’arts musicals a l’escola Pere Vila i a l’Institut Pau Claris aposta per crear uns centres especialitzats amb les Arts musicals i escèniques per potenciar les capacitats sensorials, perceptives i expressives dels alumnes d’aquests centres i així enfortir i millorar l’èxit educatiu i acadèmic.

Tot això pensat amb la idea de desenvolupar pràctiques innovadores d’ensenyament que reformarà i crearà nous models educatius. També es vol que es promoguin les diferents expressions de la diversitat a les escoles. Obrirà els centres a l’entorn i a la participació més activa en les activitats artístiques.

S’utilitzarà doncs la música com a eina transversal de totes les assignatures dels diferents nivells educatius ajudant a millorar les competències generals dels alumnes.

+ Més informació

[/et_pb_text]